We are raising



1 år & 5 månader.

That's how long we've been having
this thing we've got every moment
Hasn't been perfect but still
when it's perfect it feels
like we're the only two people
who have something real.





Jag känner mig rastlös, vilket jag inte borde göra efter en hel dag ute i solen & en stukad fot samt lite pain. Jag kan ju inte ens ta en promenad, dock så är jag fett sugen på det, skulle vara soft att lyssna på lite fresh musik & bara gå. Jag kan ju alltid testa, en halt-promenad? Låter kanske inte så vettigt men.. bara för att jag ska envisas!
Peace!

Kommentarer
Postat av: M

Tack älskling! du är helt underbar! <3 ;)

2010-03-14 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0