knockhead

Det är mycket prat kring det här med "skolmassakern". Själv så vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om det hela, jag blir mest irriterad över hur samhället förändras mer & mer. Däremot, innan alla påstår att det här är "ett puckat jävla skämt" så tycker jag att man borde tänka till. Ingen jävel vet ju om det är ett, enligt min åsikt, idiotiskt skämt eller om det faktiskt är någon som skrivit det där & verkligen menat det, själv går jag ju inte på Strömbacka & behöver inte vara rädd att förlora mitt liv eller bli skadad på något sätt, men jag känner flera stycken som går där & som jag faktiskt bryr mig om! Så jag tycker att man ska ta det säkra före det osäkra & stanna hemma, vare sig man vet om det är ett skämt eller inte. Jag vill absolut inte förlora mina vänner!



Jag har ägnat min kväll åt att ha lite "egentid" & när jag har min egentid så brukar jag måla naglarna, ta fotbad & bara må väl :) Girlystuff. Den här gången så fick jag lust att måla mina naglar på ett lite kul men annorlunda sätt, haha. Det blev rosa med vitt på toppen, typ som fransk manikyr fast med rosa. Det blev faktiskt najs & till min förvåning så blev även Mattias imponerad. Jag blev som bara less på det normala, varför inte sticka ut lite? Det är kul!

Just det, nu har jag kirrat ett par slalomskidor, foten börjar nästan bli normal igen & jag är fett taggad för en heldag i Kåbdalis på Lördag! Längtar sjukt mycket :) Nu ska jag strax lägga mig i sängen med hjärtat & börjar läsa någon bra bok, därefter så väntar john blund! Peace and out y'all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0