so i pick the world up and im a drop it on your fucking head


Men tja gott folk :) Jag kom precis hem efter en dag på praktiken & jag är glad att vi slapp "ryssligan" som dom kallade det. Då menar jag ett gäng ryssar som har varit & snattat i ett flertal affärer i stan under dagen.. Innan vi fick veta detta av väktaren så kom det in en snubbe & ställde sig vid dörren & stirrade ut. Jag tyckte han verkade kokko & jag tror att han såg min lustiga min så då visade han polisbrickan & förklarade att han "behövde låna vårat fönster". Antar att han höll span på ryssligan hehe.

Just det, var ju invigning av tuppen idag på byxtorget & jag måste säga att jag blev imponerad :) Den ser ganska ståtlig ut där den står ;) Tycker det var ett jävligt bra jobb av Mattias, Tommy & Linn & hennes klass! Tummen upp till dom! Nu hoppas jag fan att den får stå där I FRED, utan att någon jävel förstör den på något sätt. Men som alla vet så finns det fullt av idioter i denna stad...

Nu ska jag vänta tills älsklingen slutar jobbet & när han kommer hem ska vi packa inför morgondagen som kommer att spenderas i Kåbdalis. Det tråkiga är att jag kanske inte kommer att kunna åka, snubben på vårdcentralen tyckte att jag skulle låta bli, men jag hade ingen spricka & då kanske jag ska envisas & åka iallafall. Annars så får vi väl nöja oss med pulka haha ;) Så är lääääget!

PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0