Fyfan alltså

Jag hamnade på en blogg idag & där hittade jag ett youtube-klipp som gjorde att jag blev arg, ledsen, frustrerad & vansinnig. Vissa människor har inget vett ALLS i huvudet & bör sitta bakom galler livet ut. När jag såg det här klippet så fick jag verkligen ont i magen, kände mig nere & samtidigt helvetes jävla förbannad. Nu när jag tänker på det så blir jag lika nere igen. Vill helst inte tänka på det för det får mig att bli tårögd, men vi lever tyvärr i en värld som denna & detta sker på många ställen runtomkring oss.. Även om jag önskar att det inte var så. Om jag fick chansen så skulle jag ha gjort allt som stod i min makt för att få bort alla dessa jävla idioter från världen! Önskar de vore så lätt.... fan också. Världen är fett jävla orättvis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0