reader

Jag måste ju vara världsmästare på att missförstå saker. Trodde att det var tjejkväll på hela stan men det visade sig vara enbart Gina som hade det, men jag köpte en najsig kofta i nå glansigt tyg som var kort där fram & lite längre där bak som jag blev kär i vid första ögonkastet, grrr! ;) Önskade att den hade funnits i en annan färg än svart, men svart får duga. Älsklingen var snäll & la till en hundring också ♥
Vi tog en fika med papi, lillsis & Marita på Wayne's också, det var rackarns trevligt =) Sist men inte minst så blev det en liten handling på Coop, köpte en liten present till Alvina som jag postade! ^^

Vi gjorde ett ganska så lustigt köp på Coop, en fet jävla bok som heter "Allt du behöver veta för att överleva i det 21:a århundradet" , det är en bok där det står om i stort sett allt. Religion, Psykologi, Filosofi, Politik, Samhälle, Arkeologi, Historia, Natur, Djur, Miljö, Konst, Kultur, Vetenskap & Teknik. Ja, allt i stort sett.

Såhär står det i en del av inledningen: Allt du behöver veta för att överleva det 21:a århundradet är ett referensverk som sammanfattar tankar & ideér från flera årtusenden & förklarar hur de hänger samman & varför de är viktiga både då, nu & imorgon. Här öppnas dörren till en hel värld av kunskap.

Snacka om att jag ska LÄSA :) Tror de kan bli jävligt intressant. Kanske ska börja nu, det är hela 512 sidor & texten är ju sjukt liten + att boken är stor. Yep men jag kör nu då. Ha en soft kväll folks! PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0