blickar bakåt

Tänker tillbaka några år, minns hur jag hatade att det blev så mycket förändringar, hur folk förändrades, hur jag själv förändrades & jag fattade inte grejen, eller jag gillade inte hur läget blev. Man var helt plötsligt inte liten längre, på bara några få ögonblick så var det dags att ta saken i egna händer, ta steget ut i vuxenlivet. Ja.. ni vet. Mycket har gått fel, man har ju gjort ett antall x misstag & gjort det ena & det andra som man kanske i efterhand har tyckt varit jävligt onödigt, men vad ska man säga? Ung & dum.. Fast nu är jag ju fortfarande ung haha, men är ju ändå fullt medveten om att jag inte är 14-15 bast längre. För då var de ju ändå skillnad. Nu har man viktigare saker att tänka på! :)

Nu såhär i efterhand så är jag glad att det blivit förändringar i livet som jag kanske hatade då, för då ville man ju att allt skulle vara som det alltid varit..! The ordinary. Men nu fattar jag grejen... 

Kris & oönskad förändring är faktiskt ett steg i utvecklingen.
Då är de ju fan bara att glida med, för det löser sig alltid & det vet jag ;)




Tror jag ska ta en promenad, lyssna på musik & rensa tankarna ! :) Sen ska jag kramas & pussas med den jag älskar mest & jag säger då det, I'm in love. Det känns helt fucking underbart att få vara M's flickvän, sambo & vän, han är ta mig fan den finaste personen som finns. ♥

PEACE

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner verkligen igen mig i det där med förändringar, gu vad man är less emellan åt. Fast nu tror man ju mer på 'det löser sig med tiden' än vad man gjorde då ;)

2010-03-30 @ 21:06:59
URL: http://lilljohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0