Vårkänslor för en stund

Fick ett samtal av Mattias idag när jag låg i solariumet.

M: Du får inte säga att jag är bög nu
Jag: Vadå?
M: Jag har gjort en bögig grej
Jag: Haha vad har du nu gjort då?

Tyst minut.. typ.

M:
Jag har köpt nå blommor jag ska plantera
Jag: Haha, så jävla söt du är! Näää it är de bögigt, bara lite... ;) *skoja*

Jag tycker det var jävligt gulligt & de är fan inte bögigt! :) Jag är glad att min pojkvän är kreativ! ♥

Efter jag hade varit & hälsat på hos papi så tog jag en promenad till Munksund & solade därefter drog jag hem & jag har fan varit duktig & putsat fönster, damn. Har haft så mycket vårkänslor idag så jag tyckte det var passande en dag som denna, haha ;) När M kom hem med sina blommor så hade han köpt en liten smörgåstårta & de som är så JÄVLA gott!! Satan i gatan vad vi åt, det var dagens middag & jag klagar då inte, hell no.

Marita köpte mig & Mattias varsitt påskägg, awesome! ;)






Tycker dom ser så najsiga ut i vårat fönster, blir ju som kuligt när dom börjar blomma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0