Piteå är litet..

tänker tillbaka en liten gnutta.

Jag kan ju börja med att säga att jag själv har gjort misstag, misstag som jag kan stå för! Som både jag & min pojkvän är väl medvetna om & som vi pratat om ett antal gånger. Det har påverkat oss negativt men det har gjort våra starka band ÄNNU starkare & det har stärkt vårat förhållande, sjukt mycket. Sen så handlar ju inte bara allt om mina misstag, det handlar även om andras idioti som har kommit emellan oss. Så mycket folk omkring oss som har betett sig som om dom vore 13 & jag tycker dom är 13 i sina huvud.. Det har snackats skit, det har spridits rykten hit & dit & man har fått höra dittan & dattan. Men jag säger då bara det, jag gjorde det största misstaget som ens lyssnade på någon av er, det misstaget ångrar jag verkligen. För Mattias fick ta så mycket skit, för något som han inte gjort, pga. en människa som inte ens är värd att bli kallad människa, spred ett falskt rykte, dessutom till mina vänner. Då är det ju något allvarligt fel i skallen? På ett sätt, så är det nästan skrattretande, hur kunde jag ens lyssna på all skit? Men ju mer jag funderade på det desto mer så förstod jag ju hur det egentligen var, som tur är. Den här personen lyckades iallafall få folk att tro på ett falskt rykte, vilket inte heller är så svårt i Piteå, men nu vet alla sanningen & nu är det den här personen som är ryktet.

To bad, It all came back right at ya!

Hursomhelst, det var ett bra tag sen de här pågick, som tyvärr tog lite för mycket onödig tid av oss, men jag kände för att uttrycka mig bara! Har inte fått mitt sagt riktigt, inte i ord iallafall. & nu är ju saker & ting faktiskt bättre än vad det någonsin varit, vilket jag är tacksam över :) Man kan ju säga att vi lever loppan! Haha, kanske ska bli medlem i den gruppen på facebook, tror den hette nåt liknande ;)

Peace and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0