vafan, det VÅRAS!

Har varit på stan med mamma ett tag idag & då passade jag på att lämna CV lite här & var så nu blir det att hålla tummarna & hoppas på ett positivt samtal. Jag & Mattias spanar på för fullt efter lägenheter, man blir ju desto mer ivrig för det skulle vara awesome att flytta nu till våren! Har ju faktiskt börjat våras lite, jag har då redan fått vårkänslor & jag älskar det, humöret är då på topp! ;) På tal om vårkänslor så väcker den här låten galet mycket vårkänslor, en gammal goding! :) Den hamnar då på mp3n igen.


Kommentarer
Postat av: josse

haha det kan jag tänka mig. Det är nog bättre om man sitter och nördar vid varsin :P

2010-03-09 @ 22:39:03
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0