yo

Det blev bara 1 timmas praktik idag.. Har så pass mycket hosta & förkylning & jag vill absolut inte smitta ner dom andra, så vi bestämde att jag skulle hem & vila upp mig. Förhoppningsvis så kan jag ha praktik imorgon eller på lördag! Nu ska jag dricka massor med te & vila upp mig. Det lär behövas.
Så jävla tråkigt att syrran & Alvina åker hem idag... Inte kul. Jag hoppas dom kommer tillbaka till helgen!

En bild på mig & syrran, som även är min bästa vän, någon jag verkligen kan lita på till 100%.



& så min underbara systerdotter, som jag älskar över allt annat!




Kommentarer
Postat av: Syrran

Va gullig du är syrran! Du är min allra bästa vän! Önskar vi bodde närmare varandra så vi kunde träffas varje dag!

2010-03-03 @ 18:20:25
URL: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0