you gotta let it flow

Jag har som lyckats kliva upp vettiga tider varje morgon, just för att jag får så mycket mer gjort under dagarna & för att jag bara vill hålla lite tider. Men idag så ringde Malin & väckte mig kl 11 & jag blev sjukt arg på mig själv som hade slösat bort 3 timmar på att sova.. damn... :) Jag har iallafall varit på en liten shoppingrunda med Malin, vi tog en fika & snackade goja & så har vi även smidit lite planer för Torsdagen ! :) Köpte en najsig väska med nitar, hårfärg & en bh höhö. NU är det stopp med shoppingen... som jag har sagt kanske 3 gånger nu? Tur att studiebidraget kommer på Onsdag.

Bjussar på en bild på mig & mallan! ;)






Kommentarer
Postat av: Malin

NEJ MALIN!!!!!!!! ;O Det finns gränser xD

2010-03-29 @ 19:28:24
Postat av: MK

Nej men ge dig, du är ju en riktig hottie!! :)

2010-03-29 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0