absent-minded

Kvällen har jag ägnat åt att tänka, fundera & filosofera :) Har kollat på tusentals olika inredningssidor dels för att få inspiration. Men vi har som redan en bild i huvudet av hur det ska se ut i lägenheten, ungefär i alla fall. Redan nu på måndag har jag tänkt sätta igång med att måla köksbordet för då är det gjort & då kan jag fokusera på resten. Frågan är om jag ska lyssna på syrrans råd & ha ett vitt köksbord eller om jag ska ha svart. Jisses vad svårt.. Får ta en funderare. Ska försöka lägga lägenhetstankarna & inredningstankarna åt sidan för jag blir fan galen av längtan. ;P

Nu ska jag strax krypa ner under täcket & försöka sova. Imorgon är det praktik som gäller.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0