almost there

Alltså jag är helt slut. Vaknade tidigt imorse & började städa. Alla lådor & annat står i ett rum så nu är övriga lägenheten storstädad, är ju en helt annan femma när man ska flytta, när det gäller städningen. När M kom hem så satte vi musiken på högsta volym & började djuprengöra i alla skåp, hörn & kanter. Nu är det klart & imorgon tar vi sista rummet. Mattias tog semesterdag imorgon så att vi hinner få till det mesta i nyläggan. Just det, jag & Marita var iväg till stan en snabbis idag & köpte tyg & skumgummi till stolsitsarna så imorgon kommer före & efter bild. Vilken enorm skillnad alltså, är meganöjd!

När jag gick igenom alla cd-skivor idag så hittade jag en skiva med alla gamla godingar som vi pumpade hela tiden i Östersund. Nostalgi, säger jag bara. Många härliga minnen dök up från alla galna kvällar med tjejerna. Haha, det var så jävla roliga tider om man bortser från all min hemlängtan som tyvärr drog ner mig rejält. Jag saknar Martina & tjejerna, otroligt mycket. Känner att det är dags att vi träffas igen snarast!

Eftersom att vi har packat ner i stort sett allt udner dagen så orkade vi inte börja laga middag & sen diska igen så vi tog en prommis in till stan & åt på Max, gött! Dessutom så var vi nog så trötta efter dagen för att ens laga middag & en promenad var riktigt uppfriskande. Jag kommer nog sova riktigt gott inatt, däremot blir det tidig uppstigning imorgon för att hinna få till det sista, sen draaar vi! :) Nu blir det film, ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0