det känns great

Återigen en dag med så sjukt mycket värme, men man ska ju inte klaga. Jag gillar det :) Efter praktiken så drog vi till pappa & åt middag, sen följde vi till Älvsbyn & såg på syrrans fotbollsmatch, även jag & Mattias lirade lite på sidan om. Satan vilken dålig kondition man har, märks verkligen inte att man har spelat själv. Dock så saknar jag det sjukt mycket, fotboll var det bästa jag visste & det är fortfarande kul som fan. :) När vi kom hem igen så packade vi ner kläder & i säckar, nu är det bara kläder för några dagar framöver kvar. Imorgon ska jag börja packa ner lite prydnader & så. Det närmar sig verkligen nu.

Idag på praktiken så fick jag veta att jag kommer få jobba sjukt mycket även på Hansens Barn, kommer jobba i Juli, Augusti & September. Det blir många dagar & det känns så jävla bra! Wiho! Det blir dock att lägga undan & spara mycket pengar, som ska gå till räkningar & annat nödvändigt. Just det, haha, idag fick jag & Mattias ett samtal från Umeå. Vi var ju nämligen där & sökte jobb för ett bra tag sedan & nu hade vi båda fått jobb på ett Hotell. Vi var ju dock tvugna att tacka nej eftersom att vi båda har jobb, men dom skulle höra av sig igen närmare vintern om dom fortfarande ville att vi skulle jobba, då återstår det mycket tänkande framöver. Fårsefårse :)

Fick ett samtal idag & på Torsdag blir det operation. Då ska denna knöl bort. Kl 07.20 ska jag befinna mig på Sunderbyns Sjukhus & Mattias har tagit ledigt från jobbet för att kunna följa med mig, är otroligt tacksam över det med tanke på hur sjukt nervös jag är. Men det kommer nog gå bra & det måste ju göras, förr eller senare. Visst, jag hade kunnat leva med knölen om den förblev samma storlek, men nu har den växt så pass mycket att jag börjar irritera mig på den & då känns det värt att ta bort den. Nåväl, på Torsdag är den gone. :) 

Nu blir det lite mer packande, ni får ha de så länge! Peace out.

Kommentarer
Postat av: M

Längtar sjukt mycket tills vi flyttar in i vårat nya hem ;) ska bli så sköönt!! haha ägde dig i fotboll idag ju ;P Sen ikväll ska vi mysa! älskar dig hjärtat! <3

2010-05-18 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0