fan vilken härlig dag hörrni

Äntligen, 4 stolar är färdigmålade nu fattas bara 2 st, dom ska vi dock ta någon dag nästa vecka för nu är det annat som måste hinnas med innan torsdag. Nu börjar det mesta vara klart & jag känner mig fett nöjd över insatserna. Jag kan bara se framför mig hur jävla snyggt de kommer bli i läggan när allt är på sin plats :) LÄÄNGTAR!

Idag har Mattias inhandlat ett nytt ljudsystem som tydligen ska vara fett enligt honom. Han håller då på att fiffla med det nu inne i tv-rummet & mina öron får ta lite stryk så ja.. det funkar ju i alla fall :) Högtalarna var då lacksvarta & det uppskattas då av mig haha! ;) Nu ska vi ta en promenad till Statoil & sen blir det filmtajm, någon skräckis kanske nu när det är bra sound, så kanske man får lite kalla kårar!

Med det säger jag, Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0