happy me

Har suttit med telefonen klistrad vid örat ett bra tag nu, ringt om jobb & lägenheter. Jag ringde angående en lägenhet & imorgon ska vi på visning. Jag håller tummarna att den är i fint skick, men det verkade den vara på bilderna :) Lägenheten vi har nu känns liiiite för trång, speciellt köket. Så vi har länge pratat om att vi vill byta lägenhet. Men imorgon får vi se iallafall! Har även ringt till Havsbadet angående städjobb, eftersom att jag behöver ett till jobb med tanke på att jag inte blev lovad så mycket jobb som jag hade hoppats på. Jag behöver ett till för att pengarna ska räcka till :) Det lät iallafall rätt så lovande när jag pratade med dom, dock så ringde jag mitt i stressen så dom skulle återkomma. Kan inte göra annat än att hålla tummarna, jobbade ju där förra sommaren & lönen var inte dum kan jag lova. Hoppashoppas!

Nu ska jag ta stavarna & gå en liten runda i Skuthamn! :) Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0