Hej på er!

Solen skiner & det är Lördag, känner på mig att dagen kommer bli kanoners!

Har sovit hos mamma inatt så imorse var jag & Alvina vakna först så vi har sett barnprogram & busat medans resten av huset har sovit :) Mysigt! Nu däremot så har alla vaknat så nu ska jag göra mig klar innan jag, syrran & Alvina far & hämtar upp Mattias, sen vidare till stan.

Veckan som kommer lär vara fullspäckad för jag ska slipa & måla en sidebord & ett köksbord & eftersom jag var för trött för att kolla igenom alla lådor med prylar igårkväll så ska det också hinnas med. Sen ska jag också klä om några stora tavlor med ett snyggt tyg. Men jag älskar att pyssla & fixa så det blir kul som tusan! :)

Ikväll blir det girls night & god middag! Nu ska jag dra, peace out!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0