Helg!

Haft praktik 10-15. Blev även bjuden på lunch av Mattias :) När jag slutade så tittade vi på gardiner & det blir svårt som tusan att välja men vi ska låna hem några olika när vi flyttar. Vid 16 tiden kom brorsan in till stan & vi har varit i jakt på ett par jeans & jag har varit smakråd! Det har med andra ord varit en heldag på stan & solen har gassat på hela dagen också, he gillas! ;) Nu är jag på besök hos mamma, eller ja.. besök & besök. Kommer alltid att vara mitt andra hem hära såklart :) Syrran & Alvina är i Piteå så jag har busat & myst med min lillgumma, hon har visat när hon har cyklat på sin nya trehjuling, sötnosen!! :) Jag blir så himla stolt över mitt charmtroll! :) Ikväll blir det en lugn kväll & imorgon blir det tjejmiddag med dom bästa brudarna & så blir det väl vin också, tror det blir jävligt nice för det är alltid lika kul att umgås med tjejerna! Jaja, nu ska vi äta middag & sen ska ja busa ännu mer med lillan.

Ha det gött, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0