i love it

Kontraktet är påskrivet!!! :)

Har haft fullt upp hela dagen, men de ska fan vara så på dagarna för då trivs jag som fisken i vattnet ;)  
Iaf, dagen började jag med att städa lägenheten eftersom det var visning för andra gången idag. Sen drog jag in till stan för att möta upp Martina, vi satt på Kvarters & drack te & surrade en hel del, riktigt trevligt :) Efter det mötte vi upp lillsis & då började vi att checka igenom affär efter affär, för jag pratade nämligen med farmor igår & hon sa då att jag skulle få handla kläder för 1000kr, gissa vem som blev happy då? Wiho! Jag köpte då iaf ett linne, 3 tröjor & en kjol. Det var vad jag hittade, men jag är nöjd som tusan! Sen när farmor skulle bege sig hemåt så gav hon mig en femhundring också, shit vad chockad jag blev, men glader som bara den! Jag har världens bästa farmor, for sure ♥ Efter allt shoppande så avslutade jag & Martina rundan med att äta lunch på Röda lyktan, inte illa :)

Nu är jag hos pappa & tar det lugnt. Jag har tillbringat ett braa tag i garaget, så nu har jag hunnit slipa & måla sängborden, dom fick bli vita & det blev nice. Asså nu när jag tänker på det så har vi nog allt som behövs till nya lägenheten. Vi behöver inte göra något större köp av möbler. Det enda som fattas är tv-bord & sänggavel till dubbelsängen. Tv-bord kan nog tom. finnas kvar från min flytt från Östersund. Ja, då fattas bara sänggavel då ! :) AWESOME!

Nu blir det kvällsfika sen film! Ha det gött.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

någonting som är snyggt är om ni gör en sänggavel och sen klär ni det i något snyggt tyg och her det över sängen. det är snygg! :)

2010-05-10 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0