i nya läggan

Här kommer före & efter bilden. Sjukt nöjd över resultatet & jag tackar Marita för hjälpen :)

Före:


Efter:


Stolen står i nya köket i nya läggan, brevid köksbordet som för den delen också är omgjort :) Så nu fick ni en liten tjuvtitt. Fler bilder kommer sen när allt är helt klart, tavlorna ska upp & hyllorna, sen är det klart.

Hela dagen har vi ägnat åt att bära kartonger, storstädat i nya läggan, vikit in kläder i garderober & ja.. Hela rubbet helt enkelt :) Har även haft 2 timmars praktik. Kan ju säga att jag är helt slut nu alltså.. kommer sova riktigt gott inatt! Men nu ska jag göra några mackor & dricka en kopp te, tillsammans med hjärtat. Fan, det känns sjukt bra det här! :)

Tackar min underbara familj för all hjälp som vi fått idag med flytten & allt. Ni är guldvärda & i helgen ska jag bjuda på en riktigt smaskig middag som tack :) & efterrätt såklart.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina dom blev! =)

2010-05-30 @ 12:31:06
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0