i p-town där solen skiner

Härlig morgon, härligt väder. Har mest tagit det lugnt, druckit mitt goda vaniljte & lyssnat på musik. Så ser mina mornar ut nuförtiden :) Längtar tills på torsdag & fredag, då är det praktik. Nåväl, nu ska jag strax bege mig till pappa i Skuthamn, ska ringa några viktiga samtal angående jobb & så. Tror även jag ska ta med mig stavarna & gå lite stavgång runt Skuthamn, så får det bli! Vid 15 tiden möter jag upp Malin i stan & jag hoppas jag får spela på deras nya guitar hero som dom köpte igår! Kan som bli lite spännande att se om man har kvar skillsen för så vitt jag minns så nötte vi det där sjukt mycket när det hade kommit ut. Haha :)

Nu får ni fan se till å njuta av vädret idag, gott folk! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0