Jag älskar att baka!

Ja det stämmer, jag älskar att baka. Jag har bara inte haft någon som helst lust att göra det i vårat föredetta minimala kök. Nu däremot, när vi har ett kök i perfect size med bra ytor att laga mat & baka på så kan jag baka hur mycket jag vill! Idag valde jag att baka kolakakor & dumlemuffins. Dumlemuffins är faktiskt rena drömmen för oss muffinsälskare :)





Till middag blev det något så enkelt som min specialköttfärssås & spaghetti! Pappa & Marita kom precis när det var klart så då bjöd jag dom också på middag. Efter det så började vi borra upp & spika upp alla tavlor & diverse saker, så nu är det klart. :)

Nu ska jag mysa med M & se 2 filmer som han har hyrt. Ni får ha en trevlig fredagskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0