Jag har det..

..tro, vilja & hopp.

Igårkväll blev det kubbspel & fotboll med Mattias, lillsis & Marita, duggregnet hindrade oss inte minsann. Det var i alla fall sjukt kul & det är så himla mysigt att vara hemma hos familjen & bara må väl & umgås. Nu är vi tillbaka i lägenheten & vi har satt igång med att tvätta, diska & röja. Känns fan härligt att det kommer bli den sista storsdädningen i denna lägenhet, yees. Sen draaar vi bort från stan, till härliga Munksund. Skönt.

Idag har vi köpt 6 st nya köksstolar. Priset för dom var 550 kr men jag lyckades pruta & vi fick köpa dom för 450. Dom var i riktigt fint skick & passande till köksbordet, men däremot fel färg. Men jag har ju i stort sett blivit mästare på att förvandla så jag har bara tänkt ge stolarna en make over. Dom ska slipas & målas svarta, sen får jag se om det blir att klä sitsen. Blir en funderare på det. Ska i alla fall ta en före & efter bild, just för att visa att man fan inte behöver köpa dom snyggaste & modernaste stolarna utan att man kan ju göra om så det blir schnyyggt ändå ! ;) Menmen, ytterligare ett projekt för mig denna vecka :)

Ikväll kanske det kommer lite bilder. Det ska då i alla fall bli fler bilder framöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0