Mys-Söndag

Vid 13 tiden drog jag till mamma så att jag skulle hinna träffa syrran & Alvina innan dom skulle åka hem. Vi har busat & myst :) Mamma som satt ute vid grillplatsen, gjorde lunch åt oss som bestod av pannkaka & fläsk, shit vad mycket godare det är när det är uppvärmt vid grillen, mums! Har även kollat igenom lite flyttlådor som bara stått & har hittat lite grejjer som ska med till nya lägenheten. Sen så for syrran & Alvina, kändes tråkigt som fan & riktigt tomt. Saknar dom redan.. Efter det satt jag med mamma ett tag vid grillplatsen & pratade lite.

Nu är jag hos pappa & har precis gått igenom vinden, hittade 2 snygga sängbord som vi ska ha också. Dom är dock helt fel färg så även dom ska slipas & målas. Det innebär att jag har 3 projekt framöver, men det blir kul :) Nu ska vi äta middag sen ska jag måla några ramar. Efter det ska jag hem & mysa med hjärtat, vi har inte hunnit träffas så mycket i helgen så det ska bli skönt att få mysa med han hela kvällen!

Ha det gött, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0