somethings happening :)

Dagen har i sin helhet varit kanoners, mötte upp M när han slutade & vi har inhandlat fingrejjer från Presenten som jag har pysslat med under kvällskvisten. Nu är det nytt & snyggt på vardagsrumsbordet & nu kanske det får vara ett tag innan jag blir less & vill ändra igen :) awesome.

Jag kikade förbi på min praktikplats idag & fick några goda nyheter. Kan nämligen bli så att jag får jobba någon Lördag & i andra fall när det behövs; vilket det förmodligen kommer att göra under sommaren. Det gör mig verkligen glad eftersom att jag trivs som fisken i vattnet på Hansens Barn :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0