sommarlängtan

Hatar detta skitväder, fyfan! Ge mig bara sommar, sol & värme. :)

En minnesvärd dag då jag satt i Jävre & njöt av sommaren.


Pga. vädret så har man passat på att städa så nu är det gjort, har även plockat undan alla vinterkläder & gjort plats för vårkläderna & sommarkläderna. Idag är det verkligen en sånhär som jag längtar extra mycket tills sommaren. Men nu är det fan nära ! :)

Ikväll ska jag & Mattias vara barnvakt åt sötKevin eftersom att Hanna fick rycka ut & jobba. Det blir nog mysigt! :) Då blir det film & godis, David tipsade om en film, Donnie Darko, som går på tv ikväll så då blir det att se den! Har aldrig sett den så hoppas den är bra :) Nu ska jag chilla ett tag & sen blir det promenad till Hanna! Ha en trevlig Lördagskväll, gott folk. Peace out!




Kommentarer
Postat av: martina

Hej malin! Som du kanske har märkt så blev det ingen klippning idag:/ haha, har varit på stugan typ hela dagen och sen har vi ätit middag och så, så det var tight med tid... men bara så du vet. Det var jättekul att träffa dig i torsdags :) puss<3

2010-05-01 @ 20:32:52
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0