i mitt huvud

Jag vill bara skänka en tanke åt en person som står mig mycket varmt om Hjärtat & som står mig bland dom allra närmaste. Önskar att jag kunde stoppa dig från att göra vissa val, men det är bara du själv som kan göra det. Kan inte mer än hoppas att du stannar upp & går tillbaka dit du snubblade, för att sedan börja om & fortsätta i rätt spår & fortsätta sträva efter dina drömmar & dina mål. Det är ingen fara om du snubblar igen för det händer dom flesta en eller fler gånger i livet, men då ställer du dig upp & fortsätter, som den kämpe Du är. Sluta aldrig kämpa för din framtid.


Ser nästan ut som en typ av dikt men det kom från mitt hjärta minsann :)


Som jag skrev tidigare så har jag varit på så sjukt dåligt humör idag, av flera olika orsaker. Nu har jag dock fått tänka igenom en hel del i lugn & ro & jag har då fan tänkt cutta bort det som tar för mycket av min energi & mitt glada humör, måste nog inse att en del saker här i världen kommer att finnas kvar vad man än gör så då är det ju bara att lära sig leva med det & acceptera det eller så bara ignorera det som om det inte fanns. Jag orkar inte gå runt & irritera mig på personer/saker & smågnaffs som gör mig till en bitter jävel & som dessutom tar för mycket av mitt glada humör & all min energi. Däremot så ska jag stå för mina åsikter i alla fall.
Nog om det.

Nu ska jag krypa ner under täcket & sova. Sleep tight!






Kommentarer
Postat av: J E N N Y

SV; verkligen! men när dom ställde 6 snabba fråor så dök frågan "Hatad eller älskad" upp och hon svarade "älskad" .. det kanske är dags att växa upp så kanske hon blir det en dag! förstår itne att hon kan säga så och ändå håler hon på som en liten barnunge som inte vet bättre

2010-05-14 @ 12:37:37
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0