mind your own

Jag är på sjukt dåligt humör idag, så varning för ett pikat inlägg.

Gårdagen var som den var, inte så kul som man hade hoppats på. Men det finns ju även såna kvällar & det får man stå ut med.

Iaf, jag följde vidare med Camilla med tanke på att den ena ville sova & den andra skulle hem, därav lite fel stämning tråkigt nog. Nog om det. Idag mår jag däremot som jag förtjänar, var en stressig dag igår & snabba, små måltider vilket resulterade i att fyllan blev som den blev haha!

Nu börja det regna ute; ska göra mig en tekopp & dra på mig vindjackan för att sen sitta under taket på altanen & lyssna på regnet. Ett bra sätt att bli kvitt sitt dåliga humör kanske?

I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0