hothothot

Den dåliga uppdateringen har berott på att jag har spenderat min tid ute i det underbara vädret med underbara vänner! :)

Idag vaknade jag vid 9 & då cyklade jag till mamma direkt. Sen kom Martina & vi hjälptes åt att måla sista varvet på köksbordet så nu är det klart. Sen har vi suttit i solen & jobbat på brännan :) När Mattias slutade jobbet så kom även han dit & då grillade vi hamburgare, gott som tusan. Det har varit en häääärlig dag & jag älskar värmen.

Nu är det exakt 10 dagar innan vi får nycklarna till lägenheten så här på kvällkvisten så har vi packat ner filmer & böcker i kartonger. Vi kommer att ta lite varje dag så att vi slipper stressa som nå dårar när det är dags. Nåväl, jag är egentligen inte på humör att blogga just nu, jag vill hellre krypa ner under täcket med hjärtat & se Parlamentet på dvd :) Imorgon kommer ett längre & kanske intressantare inlägg innan jag drar på praktiken!
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0