Yohoo

Innan vi for till Hanna igår så köpte vi 3 nya filmer, bla. Benjamin Button. Ingen av oss hade sett den & den var riktigt bra! Vid halv 3 kom Hanna hem från jobbet & då pratade vi lite & därefter begav vi oss hem. Mysig & lugn kväll!   

Idag kände jag mig lite rastlös så då tog jag en cykeltur till Dollarstore & köpte lite nya saker :) Ibland får jag fan stanna upp & fundera på vad man egentligen behöver för annars följer det med alldeles för mycket onödigt hem. Men inredningssaker är alltid kul & jag har varit tokig i inredning sen jag & M flyttade ihop :) Just det, nu fick äntligen en vattenkokare följa med hem för jag har verkligen blivit en tedrickare! Tror jag ska inviga den nu & sen ska jag ta en promenix. Har som inte så mycket mer att säga, förutom att jag hoppas ni får en mysig Söndagskväll :-) Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0