Fredagkväll

Lite pics.

Operationen igår gick bra, det tog lite längre än väntat eftersom att knölen var lite knepig att få bort men när jag vaknade upp ur narkosen så kändes det som att jag hade slumrat i 2 minuter, jag hade sovit ganska gott med andra ord. Utan Mattias hade jag tuppat av pga. nervositeten, men han fanns där vid min sida hela tiden & jag behöll lugnet. Allt gick som sagt bra & jag är bara lite öm i boobien just nu, aningen blå också. Gårdagen ägnade jag åt att sova, jag var helt slut & sömnig hela dagen. Nu är det i alla fall över & jag är fri från knölen. Creds till alla på Sunderby Sjukhus som var otroligt snälla & hjälpsamma & som förklarade allt dom skulle göra in i minsta detalj. Precis som det ska vara :)

Just nu befinner vi oss i Skuthamn hos papi, chillar framför tvn & äter chips, riktigt mysigt! Har suttit & kikat på Ikea efter köksstolar & imorgon blir det att beställa 4 st svarta, det blir perfa till det vita köksbordet. Nu är det ju bara 6 dagar kvar innan flytt :) Awesome! Nu ska jag rosta nå mackor & dricka varm choklad, gött.

Peace out.

Det vita som sticker upp under linnet är någon typ av bandage som jag måste ha i en månad, vilket känns jävligt jobbigt för det blir så jävla varmt. Men det är bara att härda :)


Matte sitter & garvar åt det nya programmet "Jävulsrallyt".


& så en bild på mig & Blixten :) Hans polare Nelson är något vildare så han fick stanna kvar i buren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0