För att

Berätta lite om din bakgrund!
-
Född & uppväxt i lilla Piteå stad tillsammans med mamma, pappa, sytvmamma Marita, 2 systrar & en bror samt husdjuren. Har även bott i Östersund där ett tag.


Fritidsintressen?
Umgås med vänner & familj, ta promenader, mysiga hemmakvällar samt fixa & dona i hemmet ;)


Hur ser en vanlig dag ut för dig?
-
För det mesta ställer jag klockan på 08.00 för jag hatar att sova bort halva dagen. Sen så äter jag frukost & dricker te samtidigt som jag tittar på något bra tv-program eller så sitter jag framför datorn. Sen tar jag tag i alla sysslor som ska göras under dagen; vilket är olika. Men antingen är det praktik eller så är det städning & tvättning här hemma eller så är det andra nödvändiga saker. Är det inget som ska göras så sitter jag bänkad framför datorn eller tvn & inväntar att klockan ska bli 16 då M kommer hem från work. Närmare kvällen så blir det bara chill & mys med Mattias :) Dock så varierar det fan alltid från dag till dag, ingen dag brukar se likadan ut.


Beskriv dig själv med tre ord?
-
Aktiv, spontan & glad.


Om du bjuder på middag, vad kan man som kille förvänta sig för mat?
-
På en vardag så är det ingen idé att förvänta sig någon mer avancerad maträtt men på helgen däremot så bjuder jag gärna på något godare. Det blir då en överaskning & jag vet att Mattias uppskattar överaskningar haha!


Har du någon dold talang?
-
Inte vad jag vet so far :) Man kan ju alltid hoppas!


Har du någon last?
-
Cigg & godis!


Favoritfilm?
-
Jag har egentligen ingen favorit, för det finns så många bra filmer men Nyckeln till frihet ligger högt upp på listan.


Favoritmusik?
-
Jag är nog en allätare men nu har jag lyssnat på hip hop & rn'b under en längre tid.



Malin väljer...


Bio eller promenad?
Promenad till bion
Morgon eller kväll? Kväll
Spara eller slösa? Spara (finns inget annat alternativ när det är räkningar osv. som ska betalas)
Slarver eller pedant? Pedant
Spela spel eller se på film? Se film
Hemmamiddag eller äta ute? Hemmamiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0