Pics

Tänkte bjuda på lite bilder från läggan dårå. Allt är inte riktigt klart, jag vill ha mer färgklickar & prylar :) Men det kommer. Ikväll har det varit lugnt & skönt. Malin kom på besök & jag bjöd på chili con carne med ris, efter det gick vi den låååånga vägen till Konsum (20 meter bort) & hyrde filmen "Hurt locker" & köpte snarra. Sen har vi som mest degat på soffan i stort sett hela kvällen. Det har då varit en bra lördagskväll :)

Nåväl, här kommer bilderna från vårat kära place!



Tanken är att någon snygg tavla i större size ska hänga ovanför tvn,
måste på taveljakt på måndag!



Från vardagsrummet till köket. Tyckte det var fiffigt att "dela av lite"
med limegröna trådgardiner :)



Från hallen till köket. Även där ville jag dela av.




Sovrummet.


Alvina på bild ♥ Kortet i guldramen är när hon var mindre & korten i dubbelramen är
första dagiskortet & även på mig när jag håller i Alvina, samma dag som dopet var :)



Ska sätta upp någon typ av text ovanför sängen mellan tavlorna, så småningom.




Det som fattas är en hallmöbel, det känns som lite tomt annars.

Bild på badrummet känns lamt att lägga upp, jag menar, badrum som badrum. Haha :)
Det var allt för ikväll, nu blir det lite film & sen ska vi sova. Så är läget, ni får ha det gött! :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad fint ni fått de :) Längtar tills vi kommer dit :)

2010-05-30 @ 09:40:01
URL: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/
Postat av: josse

haha precis, så drygt med anonyma då man måste kolla upp ip nr hela tiden :P jag får kommentarer hela tiden dock 150-200 läsare om dagen nu ;)- så fin läggan är förresten! ser riktigt stor ut :)

2010-05-30 @ 18:18:38
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0