happiness

Hej på er :) Har egentligen inte hänt speciellt mycket idag, for till mamma vid 11 tiden & ringde några samtal, sen kom pappa & hämtade mig & vi for in till stan. Jag köpte lite nödvändiga grejjs såsom diskhandduk & grytlapp i färgglada färger & linsvätska. Inget intressant med andra ord. Handlade lite krims krams på Coop också. Sen bar det av hemåt & då har jag mest ägnat tid åt hemmasysslor, ganska kul nu i nyläggan :)

Nu har jag suttit & kikat runt på internet ett bra tag. Är på jakt efter färgglada prydnader & annat dylikt, har ju kommit på så mycket som jag hade velat ha lite här & var i läggan, men tror jag ska vänta tills det bär av till Ikea. Jag är ändå den som brukar föredra att se det in real life innan jag köper men när det kommer till inredningssaker så har det inte så stor betydelse egentligen. Dock så har jag ändå börjat klicka från internet mer än förr.

Haha, jag kunde inte låta bli att beställa dessa muffinsformar, sjukt häftiga :)



Nu hade jag tänkt ta en promenix & sen vänta tills M slutar jobbet. Ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0