En måndag som denna :)

Efter middagen idag så for jag till pappa & hälsade på där han jobbar på SCA här i Munksund. Jag åkte med i trucken när han körde & vi satt & pratade om lite allt möjligt, det var riktigt trevligt! Min pappa är fan guldvärd & jag älskar honom över allt annat. 

När jag hade varit där så tog jag en joggingtur runt kärnen & det var härligt som tusan fast jobbigt däremot, men jag får ta en dag i taget & så småningom så kommer konditionen tillbaka, förhoppningsvis :) Förresten, nu är jag brun som en pepparkaka, solade igår & idag & som jag sa sist så har jag sjukt lätt för att bli brun. Det är bra, nu nöjer jag mig med den naturliga solen framöver, ska ta vara på varje tillfälle som solen är framme & steka. Det är ju inte så billigt att lägga 50kr på ett x antal solningar varje vecka, då finns det annat som är viktigare & roligare att lägga pengarna på. Det sved dessutom i plånkan för oss idag, nu är vi 5200 kr fattigare, men nu är då diverse räkningar betalda iaf :)

Mattias var på biblioteket idag & lånade 3 ljudböcker, en av dom heter "Den förlorade symbolen" & författaren är Dan Brown. Så det vi ska göra nu är att lägga oss i sängen & ta varsin hörlur & lyssna på första kapitlet innan vi ska sova, myspys ♥
Sov gott, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0