M is for music

MusicMusic, nytt & gammalt.

Kunde inte somna om när M åkte iväg på jobbet, längtar så mycket tills vi ska titta på lägenheten hehe :) Jag måste dock ta mig i kragen & inte ha för höga förhoppningar, jag är nämligen väldigt bra på det. Jag kan egentligen inte göra annat än att hålla tummarna! Nåväl.

Gårdagen var trevlig! Mötte upp Malin & Martina i stan, vi kikade runt på alla möjliga inredningsaffärer & sen satt vi på Nodo & hade vårat vanliga girltalk, vilket alltid uppskattas lika mycket! Efter det så hämtade Märta upp mig & Malin, vi drog hem till Malin & spelade guitar hero. Det var sjukt längesen men det var kul som fan. Vi var väl lite ringrostiga där i början men det tog sig snabbt. Vid 22 skjutsade Märta hem mig & då blev det mys med Mattias innan vi gick & la oss :) Det var med andra ord, en bra dag & idag blir det förhoppningsvis en lika bra dag ;)


Maino Ft. Swizz beatz - Million Bucks



Christina Milian Ft. Young Jeezy - Say I



Joe Budden - Whatever it takes


En ny låt med Ciara. Vet inte vad jag tycker om låten riktigt, hon var bättre förr.

Ciara - Blauw


Det var lite musik det, take it or leave it! :) Nu ska jag ringa angående en till lägenhet. Ni får ha det gött så länge. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0