stop dwell on, girl.

Borgenärspapprena är påskrivna & skickade så kontraktet bör komma hem i brevlådan ganska snart. Pratade med en dude från HSB idag & vi kommer att få nycklarna till lägenheten ett par dagar tidigare vilket uppskattas för man vill ju som djuprengöra hela lägenheten innan man flyttar in (även fast det redan är gjort) & så ska det ju för den delen storstädas i den här lägenheten också. Då antar jag i alla fall att vi får nycklarna på fredagen den 28e & det är bra eftersom att vi då hinner göra allt under helgen; när Mattias inte jobbar. Hursomhelst, jag LÄNGTAR!

Idag var det lägenhetsvisning här & då var vi tvungna att hålla oss borta i 1 timme. Kändes lite skumt att 8 pers har inspekterat våran lägenhet, haha. När vi kom hem så började jag rensa i alla lådor & jag kastade en hel del papper & annat småtjaffs kan jag lova, men då är det gjort & det lär ju underlätta när vi ska börja packa ner våra saker i lådor.

Just det, har jag nämnt att vi slipper undan uppsägningshyrorna på den här lägenheten? Sa ju det, vi har världens bästa hyresvärd! :)

Det var allt för ikväll, nu väntar sängen. Praktik imorrn! Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0