when it flows

Hemkommen från Sunderbyn, har varit & gjort koll nr3 & nu ska knölen bort. Kommer få en kallelse snart om vilket datum operationen blir. Så jävla skönt att slippa knölhelvetet. Dock är jag jävligt nervös, har aldrig blivit nedsövd & jag får så skumma tankar & inbillar mig typ att jag inte kommer att vakna upp ur narkosen. Men det ska nog bra & jag inbillar mig alltid i onödan haha :)

Förresten, jag lämnade ju in kontraktet idag & fick då veta att vi kommer få nyckeln till lägenheten redan på torsdagmorgon, den 27e. Yea :)
Nu ska jag bege mig till mamma & börja på projekt nr2, slipa köksbordet. Förhoppningsvis så kanske jag hinner måla första varvet också, maybemaybe. Ha det gött!

I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0