you're my fire

Idag har jag haft praktik mellan 11-15, det var mycket folk & jag älskar ju att stå i kassan så det var roligt! :) Jag kommer att jobba mångamånga lördagar framöver & det kommer bli awesome! När det är fart & fröjd då trivs jag som fisken i vattnet, speciellt när jag får vara på Hanséns Barn. Jag är så oerhört tacksam att jag ska få sommarjobba där. För ett tag sedan kände jag så jävla mycket panik över att jag inte fixat nå jobb i sommar, nu har jag 2 jobb, hur bra är inte det? Det är fan bra.

Det är Lördag idag, den bästa dagen på veckan enligt mig. För det innebär speciellt god middag, godis & massor med mys med alla nära & kära :) & dessutom massor med vila. Vi kommer spendera kvällen i Skuthamn hos pappa, igen. Känns inte så kul att vara i lägenheten när det är fullt med lådor & när det mesta är nerpackat. Till middag blir det grillat & senare ikväll blir det film, godis & mys. Med andra ord; det ser ut att bli en underbar Lördagskväll :)

Take care y'all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0