dold begåvning?

Efter att ha skrollat igenom en & samma blogg i över en timma, läst & läst, så kan jag inte annat än undra hur vissa människor är funtade? Alltså, bloggen var sjukt intressant & "författarens" inlägg var bra skrivna, men ändå så grötiga & kan inte påstå att det var ett vårdat språk heller, trots det så kunde jag fan inte sluta läsa, om denna människas bedrövliga liv. Tycker synd om denna människa, på riktigt. För att inte tala om alla kommentarer i denna blogg, som bildade värsta jävla diskussionen. Nä, jag kunde helt enkelt inte sluta läsa. Kommer förmodligen följa denna blogg, kanske hoppas att personen finner ett ljus i livet & kanske personen lyckas skriva en bok eller något? För allvarligt, det känns som att jag läser en bok då jag läser denna blogg, en bok som jag inte kan sluta läsa. '

Nog om de, har tappat alldeles för mycket lektionstid, nu ska jag skriva en krönika! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0