En ledig onsdag

Jag sov till halv 10 & det var behövligt, känner mig riktigt pigg idag :) När jag vaknade tog jag en lång dusch & sen tog jag det lugnt ett tag. Efter det kom pappa & hämtade upp mig & vi for till stan & kikade runt, jag fick en halsduk, vantar & en tröja, tack älskade pappa ♥ Sen blev jag bjuden på en fika på Kvarters också så då satt vi där & surrade lite! Det var iaf mysigt med en pappa-dotter dag! :) När jag kom hem kilade jag över till Martina & räkte en cigg sen gick jag ut med Miko på en långprommis ute på skoterspåren. Nu sitter jag hemma & värmer mig efter promenaden.

Det jag ska göra nu är att ringa ett samtal, det handlar om jobb, det är de enda jag tänker säga :D
Over and out!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jo, det är jätteskönt :) Men däremot ibland vill hon också vara lite trotsig men inte allt för ofta. På vilket sätt gör du? Har du testat sätta dig på huk och kalla på honom med ett gulligt sätt, ett sätt som blir intressant för honom? Och sen när han kommer så ger du han en godis? :) Så körde jag med Freja :)

2010-11-17 @ 13:58:43
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0