friday ffs!

05.00, klockan ringer & jag ligger & pratar med mig själv i mitt huvud.. Upp nu Maaaliiin.. Fast det skulle ju vara skönt att sussa vidare.. Nää, sova hinner du göra sen.. men det skulle ju inte vara helt fel att få en ledig dag idag.. FAN, upp nu, sista dagen innan helg!! Sådär låg jag i 20 min innan jag tvingade mig själv att kliva upp. Men det finns en enkel förklaring till att jag var så galet trött. Mattias hade tankat hem några avsnitt från en serie som heter Walking Dead. Planen var att vi skulle se ett avsnitt, men det slutade med att vi såg 3 på typ 40-45 min vardera, för det var sjuukt bra trots att det handlade om äckliga zombier som hade tagit över en stad, och de vanliga människorna försökte hålla sig vid liv osvosv. Det var faktiskt riktigt bra, vilket jag inte trodde. Blir välatt fortstätta se ikväll! :) Iaf, de jag skulle komma till, jag somnade halv 2, har alltså fått 3,5 timmars sömn inatt. Det räcker inte för mig.. Men jag får skylla mig själv :) Skönt var det då att sova på bussen till Skellhell samtidigt som Volbeat och Jack Johnson spelade i mina lurar.

Nu är det samhällslektion som gäller, sen är det helg! Ikväll blir det att ladda upp inför Ikea imorgon, det gör vi genom att köpa karra & se på film ;) Blir iaf tidig kväll! Återkommer tonight, over and out.


Kommentarer
Postat av: sophia

Jag har inte hört att den serien är bra.. Så den ska jag väl ta och tanka hem nu då!! :)

2010-11-19 @ 15:22:28
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0