Godmorgon

Haha nu ska jag berätta, jag & Mattias la oss runt 22.30 igår & hade precis slagit på en film. Miko hoppade upp i sängen & ville mysa med oss men då fick han ett busryck så då tog jag fram kameran för att ta ett kort då han såg så rolig ut. & så kollade jag på bilden & såg dessa så kallade "orber". Antar att ni har hört talas om "spökorberna" också? Haha! Iaf så utbrast jag "Mattias, vi har spöken i vårat sovrum" & han ser ju ofta dessa program "det okända" osv.. Så han började såklart ta en massa kort & surra en massa om orberna. Typ, "kolla här, här var de också en" & "en grön, kolla" osvosv. Så det slutade med att vi satt & tog ett X antal kort i olika vinklar osv. Sen började vi kolla på internet på alla dessa "spökfilmer". Men då slog det oss tillslut att vi måste ha varit väldigt övertrötta så jag sa till Mattias att vi skulle kolla upp varför det EGENTLIGEN blev såna här orber & den absolut enkla förklaringen är ju dammkorn haha! Så jag gjorde ett litet test, jag tog först ett kort & då var det en orb, sen skakade jag om täcket & tog ett till kort & då var det ju massvis med orber så där har vi den riktiga förklaringen till det hela ! ;)

Men jag kan ju säga att vi hade sjukt kul under dessa 2 timmar! Haha jag ska lägga upp nån bild ikväll! Vi lyckades dessutom få en klockren bild på Miko som ni måste få se! :)

Haha shit, så kul. Men nu är det dags för religion. Måste dessutom meddela att jag fick veta betyget på min uppsats i Psykologi igår, det blev ett VG & det är jag ruskigt nöjd med!


Lilla spöket Laban kanske bor hos oss :D Vem vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0