hej igen haha!

Kunde såklart inte hålla mig från datorn. Nä men våra kära grannar är här & det blev lite ändrade planer för kvällen, grabbarna ska lana & jag & Martina ska se tv & surra så då passar vi på att sitta vid datorerna innan dom blir upptagna. Så är de :)

Jag pratade just med syrran i telefon & så pratade jag även med min lilla Alvina & hon har verkligen börjat prata, jag kan inte förstå hur fort tiden går, känns som att det var nyss jag höll henne i min famn då hon var nyfödd & nu fyller hon 3 i Januari. Nu har jag ju dessutom 2 systersbarn att gosa med :) Jag är verkligen en stolt moster åt Alvina & Hugo, det är obeskrivligt. Älskar dom så otroligt mycket! & jag saknar dom sjukt mycket just nu. <3

puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0