Helvete!

Jag vaknade nog på fel sida idag, mitt morgonhumör svek mig TOTALT. Har känt mig allmänt grinig & surig idag, det blev inte bättre på mötet jag var på idag heller då kärringen var sur som en äcklig disktrasa! Fyfan. Men vad gör man? Dåliga dagar får man också stå ut med, illa nog. Jag ska försöka vila en stund, sen ska jag färga mitt hår, måla naglarna & ta ett fotbad. Sådant brukar göra mig på bättre humör. & så ska jag mysa i Mattias varma famn en lång stund, för det gör mig definitivt på bättre humör. Iaf, ikväll ska jag fara till Hanna & umgås med henne & Jennifer, då blir det tjejsnack & det gillas! :)

Förhoppningsvis så får denna dag ett bra slut åtminstone! Det får vi hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0