kvällspromenad & skottning

Har precis gått en promenad med Mattias & hunden runt Munksund & det var sjukt mysigt! Lägger märke extra mycket åt träden för dom ser riktigt fräna ut nu när snön täcker dom, fan vad jag njuter av snön nu alltså, som jag sagt ett antal gånger redan ;) Iaf, när vi kom tillbaka så skottade jag lite till & det kändes i armarna, fan måste nog köra lite armhävningar framöver så man kanske bygger upp lite muskler höhö.

Har ägnat hela eftemiddagen åt att plugga så nu har jag fått en hel del klart, soft som fan. Har dessutom påbörjat mitt projektarbete om kontakten mellan människan & hunden, skulle egentligen ha börjat med den för några veckor sedan men jag har lagt det åt sidan tills nu då jag har haft så mycket annat i skolan. Men nu har jag kickat igång de iaf!

Nä, en dusch nu sen på med myskläderna & så kanske jag skriver ett gode så annorlunda blogginlägg om något intressant i historia, för de är något jag är sjukt intresserad av så wtf, varför inte slänga ihop ett blogginlägg om det? Aiitaiit, ska duscha, peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0