love and happiness, each day! Love it!

Jag gick ner & mötte Malin på skolan så att hundarna fick springa & busa medans vi stod & surrade! :) Det var dock sjukt kallt & hundarna blev alldeles isiga i pälsen så då bestämde vi oss för att gå hem igen, men de hade iaf fått busa av sig ordentligt, Miko ligger & sover så gott just nu nedanför mina fötter :-)

Själv så hade jag tänkt göra en smoothie, dra på mig filten & softa framför datorn resten av kvällen. Måste även plugga inför Samhällsprovet på fredag, fan jag måste ju banka in det snabbt i skallen, är inte det minsta laddad.. Enda tanken som får mig att orka & kämpa är; Studenten & lycka!

Det funkar bra ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0