Min syster, hon är den bästa

Vad skulle jag göra utan min syster? Hon är den jag ringer när något är på tok, hon är den jag ringer när jag är arg/sur/irriterad över något, hon är den jag ringer först när jag vill berätta något, hon är den jag frågar om råd, hon är den jag litar på allra mest! Hon är min syster & min bästa vän & hon står mig närmast hjärtat.

Dessutom så är hon min förebild. Jag ser upp till henne, som fan. För hon är så jävla stark som person, hon har hjärtat på rätt ställe & hon står för vad hon tycker. Syrran är en sån underbar människa!

Syster, jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: sofia

vad roligt att du tycker det! :D hihi, sov gott du med <3

2010-11-28 @ 22:26:06
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0