mmmusic

Vi var ute för en stund sen & gick en långpromenad med Matte & Miko, det var satans skönt & nu känner jag faktiskt att jag är ganska glad över snön :) Så jag tror att jag ska sitta här & lyssna på musik ett tag nu sen ska jag ta en promenad själv, med stavarna. Är på motionshumör & då är det ju lika bra att passa på. Sen så blir det att ta tag i lite städning, dammsugning & dammtorkning, de får räcka. & därefter så blir det att göra en god fruktsallad & se de 2 sista filmerna sen har vi sett alla 8! Imorgon är jag ledig eftersom lärarna har kurs, då blir det en sväng på stan för att köpa nya skor :D

Här kommer lite bra musik, nytt som gammalt!


Walking on sunshine - Katrina and the Waves


Let me be myself - 3 doors down


Check it out - Will.i.am and Nicki Minaj


Get back up - T.I. ft. Chris Brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0