Ny vecka!

Då var vi inne på den nya veckan, som vanligt var det lika drygt att kliva upp, nästan så att jag höll på att skippa skolan idag men då pushade jag mig själv för i helvete att jag ska skippa skolan. Det smider ju :) Här kommer en lista, i väntan på den första lektionen.

Fyra tv-program jag ser:
Desperete Housewifes
CSI Miami
Cougar Town 
Two and a half men

Fyra saker jag gjort idag:
Vaknat
Ätit frukost
Åkt buss
Lyssnat på musik

Fyra saker jag längtar efter:
Western Farm den 16onde
Min student
Den dagen jag & Mattias blir föräldrar 
Min 20årsdag den 2 Januari

Fyra saker på önskelistan:
Träningskort
En resa till Grekland
En skoter
Nya slalomskidor


Fyra personer jag utmanar:
Jag utmanar dom som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0